Miejsce: Warszawa lub inne lokalizacje PGE Systemy na terenie całej Polski
- Zarządzanie usługami biznesowymi w obszarze: zakresu, budżetu, jakości i realizacji działań doskonalących usługi i procesy z nimi związane
- Ustalanie, wdrażanie, raportowanie SLA dla usług biznesowych
- Współpraca na poziomie operacyjnym i biznesowym z Klientami Wewnętrznymi i Zewnętrznymi, którzy są odbiorcami usług
- Zarządzanie i rozliczanie dostawców wewnętrznych i zewnętrznych z: zakresu, budżetu i jakości dostarczanych usług
- Przygotowywanie i utrzymywanie planów rozwoju dla usług biznesowych, bazujących na oczekiwaniach klienta oraz wytycznych korporacyjnych
- Przygotowywanie i realizacja programów mających na celu poprawę, jakości usług oraz relacji z klientami
- Zapewnienie ciągłości działania dla usług biznesowych poprzez analizę i mitygowanie ryzyk związanych z usługą oraz budowanie, utrzymywanie i testowanie planów ciągłości działania
- Udział w projektach lub inicjatywach, które dotyczą usług biznesowych, za które odpowiada
- Pełnienie roli pojedynczego punktu kontaktu dla usługi biznesowej
- Przejęcie usługi biznesowej do utrzymania z rozwoju