Have any questions? Feel free to contact us:
+1 701 378 2212
info@stylemixthemes.com

Praca: Referent


Izba Administracji Skarbowej w Zielonej Górze
Dyrektor poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Referent
Miejsce pracy: Zielona Góra
Ogłoszenie o naborze Nr 80788

Warunki pracy


  • Wykonywanie czynności typowej pracy biurowej za pomocą komputerów oraz urządzeń biurowych

  • Zagrożenie korupcją

  • Praca przy komputerze

  • Bariery architektoniczne – brak wind i podjazdów

Zakres zadań

  • Odbiera korespondencję przychodzącą dostarczaną przez pocztę, przyjmuje podania i pisma wnoszone osobiście, adresuje i kopertuje pisma przeznaczone do wysyłki, przekazuje przedstawicielowi poczty korespondencję do adresatów zewnętrznych, przekazuje korespondencję za potwierdzeniem odbioru wyznaczonym pracownikom urzędów skarbowych, ewidencjonuje korespondencję w elektronicznym systemie zarządzania dokumentacją, w celu zapewnienia sprawnego i sprawdzalnego obiegu korespondencji
  • Segreguje wpływającą korespondencję na korespondencję zwykłą, imienną, korespondencję "Szybka Teczka", "Tajemnica Skarbowa", w celu zapewnienia sprawnego i sprawdzalnego obiegu korespondencji
  • Wysyła i odbiera pocztę elektroniczną (e-mail, e-PUAP, SZD), w celu przesłania do adresata
  • Skanuje wpływającą korespondencję i wprowadza do SZD. Rejestruje korespondencję i przekazuje na poszczególne komórki organizacyjne

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji lub pracy biurowej
  • Dobra organizacja pracy i umiejętność pracy pod presją czasu
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

    APLIKUJ TERAZ

    Szczegóły oferty:

    STANOWISKO:
    Referent
    FIRMA:
    Izba Administracji Skarbowej w Zielonej Górze
    LOKALIZACJA:
    lubuskie/Zielona Góra
    DATA PUBLIKACJI:
    2021-07-09