Miejsce pracy: Gorzów Wielkopolski
Ogłoszenie o naborze Nr 75867
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca biurowa, jednozmianowa, 8-godzinna (7:30-15:30),
- większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej,
Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy:
- praca w pomieszczeniu biurowym usytuowanym na drugim piętrze w budynku pięciokondygnacyjnym lub na pierwszym piętrze w budynku dwukondygnacyjnym,
- obiekt wyposażony w podjazd dla osób niepełnosprawnych oraz windę (budynek pięciokondygnacyjny),
- konieczność przemieszczania się wewnątrz budynku,
- stanowisko pracy wyposażone w niezbędne urządzenia służące do realizacji zadań tj. komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka do dokumentów, telefon.
Zakres zadań
- prowadzenie urządzeń ewidencyjnych w sposób zapewniający prawidłowy obieg materiałów niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne”, „tajne” i „ściśle tajne” dla określonych komórek organizacyjnych KWP w Gorzowie Wlkp.;
- przyjmowanie, ewidencjonowanie, przechowywanie, wydawanie, udostępnianie, przekazywanie i wysyłanie dokumentów niejawnych, otrzymanych i wytworzonych przez policjantów i pracowników komórek organizacyjnych KWP;
- rozliczanie poszczególnych pozycji w prowadzonych urządzeniach ewidencyjnych;
- rozliczanie policjantów i pracowników Policji z posiadanych materiałów/ dokumentów niejawnych w przypadku zwolnienia ze służby/pracy, przeniesienia do innej komórki/jednostki organizacyjnej Policji lub delegowania;
- zwracanie wykonawcom do uzupełnienia dokumentów niejawnych przeznaczonych do zarejestrowania/wysłania w przypadku, gdy nie spełniają określonych wymagań;
- dokonywanie zmian i skreśleń na dokumentach zawierających informacje niejawne, odnotowywanie informacji w prowadzonych urządzeniach ewidencyjnych oraz powiadamianie o zmianie/zniesieniu klauzuli ich odbiorców;
- przygotowywanie dokumentacji niejawnej, sporządzanie spisów akt przekazanych do archiwum oraz protokołów oceny dokumentacji niearchwialnej kategorii „B” oznaczonej symbolem „BC” przeznaczonej do zniszczenia i przekazywanie ich do archiwum KWP,
- powielanie dokumentów niejawnych, oznaczanie zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz ich ewidencjonowanie.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego na stanowisku związanym z obsługą kancelaryjno-biurową
- poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „ściśle tajne” – w przypadku braku – zgoda na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu w myśl ustawy o ochronie informacji niejawnych w celu uzyskania odpowiedniego poświadczenia bezpieczeństwa;
- znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych w zakresie klasyfikowania informacji oraz funkcjonowania kancelarii tajnej oraz wydanych na podstawie ustawy, rozporządzeń, dotyczących m. in. sposobu oznaczania materiałów i umieszczania na nich klauzul tajności;
- znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania kancelarii tajnych oraz działalności archiwalnej w Policji;
- umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe