Have any questions? Feel free to contact us:
+1 701 378 2212
info@stylemixthemes.com

Praca: Key Account Manager – rynki zagraniczne


 

OPTIM HUMAN Sp. z o.o


Optim Human (www.optimhuman.com) jest firmą doradztwa personalnego zajmującą się usługami HR (rekrutacją, szkoleniami, coachingiem, konsultingiem oraz analityką HR).

 

Obsługujemy Klientów indywidulanych, biznesowych, prestiżowych oraz inwestycyjnych. Reprezentujemy praktyczną i mocno biznesową część HR dzięki obecności w Radzie Programowej przedstawicieli wywodzących się z różnych specjalności (również spoza branży HR).

 

Nasze usługi uwzględniają bieżące trendy, rozwiązania technologiczne oraz zmiany pokoleniowe.

Aktualnie dla jednego z naszych klientów – prężnie rozwijającego się start – up’u edukacyjnego, który stworzył jedyne w swoim rodzaju, innowacyjne narzędzie do prowadzenia biznesu w wirtualnym świecie poszukujemy kandydatów na stanowisko:

 

Key Account Manager – rynki zagraniczne

Miejsce pracy: Rzeszów lub home office

 

Narzędzie dostarcza symulacji dzięki którym gracze stają się menedżerami wirtualnych firm i konkurują ze sobą nawzajem o klientów wybranej branży lub branży w której się kształcą. Symulacje te dostarczane są do szkół i uczelni w Polsce oraz za granicą. Zostały docenione przez Microsoft oraz Education Alliance Finland.

Zakres zadań:
  • Aktywne pozyskiwanie nowych klientów (głównie zdalnie),
  • Kompleksowa opieka nad procesem sprzedażowym: od pierwszego kontaktu z klientem, przez negocjacje po podpisanie kontraktu,
  • Przygotowywanie prezentacji i ofert handlowych,
  • Udział w zagranicznych targach i konferencjach branżowych (kilka razy w roku),
  • Prowadzenie szkoleń pokazowych oraz certyfikujących z wykorzystaniem symulacji,
  • Wsparcie merytoryczne oraz utrzymywanie długotrwałych relacji z aktywnymi klientami,
  • Rozwój sieci partnerów/dystrybutorów zagranicznych
  • Przygotowanie planów działań marketingowych dla rynków zagranicznych,
  • Kreowanie wysokiego poziomu opieki nad zbudowanym portfelem klientów.
Oczekiwania
  • Min. 2-letnie doświadczenie na stanowisku związanym ze sprzedażą na rynki zagraniczne (branża edtech będzie ogromnym atutem),
  • Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne pozwalające na swobbode prowadzenie negocjacji handlowych,
  • Znajomość j. Angielskiego na poziomie C1/C2 – wykorzystywany w kontakcie z klientami, prowadzenie prezentacji,
  • Umiejętność prowadzenia prezentacji, szkoleń, webinarów,
  • Biegła obsługa komputera (pakiet ms office, znajomość programów np. Pipedrive, trello lub innych programów wspierających planowanie i realizację działań sprzedażowych będzie dodatkowym atutem),
  • Znajomość technik sprzedaży,
  • Orientacja na realizację celów biznesowych,
  • Inicjatywa, samodzielność działania oraz dobra organizacji pracy,
  • Znajomość innych języków będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy
  • Formę zatrudnienia dopasowaną do Twoich potrzeb (umowa o pracę, B2B)
  • Wynagrodzenie dostosowane do Twoich kompetencji (wynagrodzenie podstawowe oraz system premiowy)
  • Niezbędne narzędzia pracy
  • Realny wpływ na rozwój biznesu
  • Udział w ciekawych projektach
APLIKUJ TERAZ

Szczegóły oferty:

STANOWISKO:
Key Account Manager – rynki zagraniczne
FIRMA:
Optim Human Sp. z o.o.
LOKALIZACJA:
lubuskie/
DATA PUBLIKACJI:
2020-11-18