Have any questions? Feel free to contact us:
+1 701 378 2212
info@stylemixthemes.com

Praca: On site manager (kierownik ds. obsługi klienta)


On site manager (kierownik ds. obsługi klienta)
Świebodzin

Rośnij wraz z Randstad! Jako numer 1 na rynku usług pracy tymczasowej, nie zwalniamy tempa i właśnie startujemy z naszą kompleksową usługą z zakresu pracy tymczasowej u światowego lidera w branży e-commerce w Świebodzinie.

Czy chcesz poznać nasze rozwiązania i wspierać w tym zakresie jednego z naszych kluczowych klientów?

Myślałeś/aś o tym, aby wykorzystać doświadczenie i umiejętności planowania, koordynacji, zarządzania dużymi projektami, zespołem, współpracy z klientami biznesowymi z codziennym wykorzystywaniem znajomości języka angielskiego?

Dołącz do Randstad w Świebodzinie i  pomóż rozwinąć skrzydła jednemu z naszych kluczowych klientów!

Co nas wyróżnia:

  • Praca w Randstad to stabilność i bezpieczeństwo.
  • Nasi pracownicy doceniają fakt, że ich praca jest łatwiejsza dzięki wsparciu nowoczesnych technologii i profesjonalnych narzędzi. Pamiętaj, w osiąganiu Twoich celów nie będziesz sam, my cię odpowiednio wyposażymy.
  • Wspieramy Twój rozwój na każdym kroku. Na start otrzymasz możliwość udziału w naszej Akademii Menedżerskiej
  • Nasza praca ma dla nas znaczenie i głębszy sens, pomagamy ludziom na wiele sposobów.
oferujemy
  • rekrutację prowadzoną zdalnie
  • zarządzanie współpracą z kluczowym klientem Randstad
  • szkolenia managerskie i rozwojowe, bo chcemy w Ciebie inwestować
  • umowę o pracę 
  • poznanie wysokich standardów pracy jednej z największych firm na świecie przy jednoczesnym wsparciu i rozwoju jako manager Randstad
  • pakiet benefitów - m.in. samochód służbowy, opieka medyczna, dofinansowanie nauki języka angielskiego oraz studiów podyplomowych, karta sportowo - rekreacyjna, abonament Legimi
  • możliwość działania w dobrej sprawie, u nas masz dodatkowy dzień wolny w roku, który możesz wykorzystać na wolontariat
  • różne inicjatywy wewnętrzne: webinaria (min. z tematyki well-beingu, personal brandingu, aspektów prawnych zatrudnienia cudzoziemców itp.)
  • dostęp do naszego globalnego know-how
  • system premiowy 
zadania
  • zarządzanie biurem (on-site) dla jednego z naszych kluczowych klientów z branży e-commerce
  • zarządzanie zespołem specjalistów i koordynatorów
  • stały kontakt z klientem na wszystkich szczeblach organizacji (spotkania, raportowanie w języku angielskim)
  • nadzór nad realizacją kontraktu i założeń budżetowych
  • wsparcie klienta w prowadzeniu działań wizerunkowych i marketingowych

oczekujemy

  • doświadczenia w zarządzaniu przynajmniej kilku osobowym zespołem i/lub zespołami projektowymi
  • komunikatywnej znajomości języka angielskiego, zarówno w mowie jak i piśmie – warunek konieczny
  • umiejętności analizowania danych liczbowych (m.in. praca w MS Excel)
  • doświadczenia w pracy w wymagającym, dynamicznym środowisku
  • zapału do pracy i dyspozycyjności
  • proaktywności w proponowaniu usprawnień i wdrażaniu nowych rozwiązań 
  • łatwości w budowaniu i utrzymywaniu relacji biznesowych  
  • czynnego prawa jazdy kat. B
  • mile widziana znajomości lokalnego rynku pracy
Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47
APLIKUJ TERAZ

Szczegóły oferty:

STANOWISKO:
On site manager (kierownik ds. obsługi klienta)
FIRMA:
Randstad Polska Sp. z o.o.
LOKALIZACJA:
lubuskie/Świebodzin
DATA PUBLIKACJI:
2021-04-07