Have any questions? Feel free to contact us:
+1 701 378 2212
info@stylemixthemes.com

Praca: Pracownik administracyjno-biurowy / sekretarka


Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Pracownik administracyjno-biurowy / sekretarka
Miejsce pracy: Zielona Góra
Numer: StPr/21/0275
OBOWIĄZKI:

obsluga sekretariatu w tym m.in. przyjmowanie i nadawanie listów , prowadzenie książki korespondencji

WARUNKI PRACY:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
Język: angielski, w mowie - A1 - początkujący, w piśmie - A1 - początkujący
Uprawnienia: Obsługa urządzeń biurowych (drukarka, ksero, skaner, faks)
Uprawnienia: biegła obsługa komputera (internet, Microsoft Office)
Uprawnienia: nawiązywanie kontaktów międzyludzkich [komunikatywność]


Wymagania inne:

wykształcenie średnie, język angielski poziom A1, biegła obsługa komputera (internet, Microsoft Office), obsługa urządzeń biurowych - drukarka, ksero, skaner, faks, komunikatywność

Miejsce pracy:

Zielona Góra


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 3 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze

APLIKUJ TERAZ

Szczegóły oferty:

STANOWISKO:
Pracownik administracyjno-biurowy / sekretarka
FIRMA:
Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
LOKALIZACJA:
lubuskie/Zielona Góra
DATA PUBLIKACJI:
2021-02-26