Have any questions? Feel free to contact us:
+1 701 378 2212
info@stylemixthemes.com

Praca: Specjalista ds. administracji biurowej


Powiatowy Urząd Pracy w Słubicach
Specjalista ds. administracji biurowej
Miejsce pracy: Słubice
Numer: StPr/21/0023
OBOWIĄZKI:
Pracownik będzie głównie odpowiedzialny za: 1. Odpowiednie przygotowania do początkowego etapu zakładania firmy, w tym wynajem biura / magazynu, skierowany lokalnie system pracy firmy, rekrutacja nowych pracowników itp.2. Codzienne zarządzanie biurem3. Zarządzanie magazynem, w tym logistykę i dostawy4. Inne sprawy firmowe
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Język: polski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Uprawnienia: biegła obsługa komputera (internet, Microsoft Office)


Wymagania inne:

[Umiejętność 1] : Posiadanie doświadczenia w zarządzaniu administracyjnym

Miejsce pracy:

Słubice


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Słubicach

APLIKUJ TERAZ

Szczegóły oferty:

STANOWISKO:
Specjalista ds. administracji biurowej
FIRMA:
Powiatowy Urząd Pracy w Słubicach
LOKALIZACJA:
lubuskie/Słubice
DATA PUBLIKACJI:
2021-02-15