Have any questions? Feel free to contact us:
+1 701 378 2212
info@stylemixthemes.com

Praca: Back office manager


Powiatowy Urząd Pracy w Nowej Soli
Back office manager
Miejsce pracy: Niedoradz
Numer: StPr/25/0468
OBOWIĄZKI:
Koordynowanie pracy biura, wsparcie zarządu w pracach organizacyjnych, administracyjnych i operacyjnych, realizacja zamówień publicznych.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B


Wymagania inne:

Inne wymagania kurs specjalisty ds. zamówień publicznych, doświadczenie zawodowe minimum 5 lat, dokładność, odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole i z dokumentami, preferowane wykształcenie administracyjne, prawnicze luib pokrewne. Oferta pracy w ramach umowy nr PR. 6301.60.2025.AT w sprawie organizowania prac interwencyjnych.

Miejsce pracy:

Niedoradz


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 6 109 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Nowej Soli



Szczegóły oferty:

STANOWISKO:
Back office manager
FIRMA:
Powiatowy Urząd Pracy w Nowej Soli
LOKALIZACJA:
lubuskie/Niedoradz
DATA PUBLIKACJI:
wczoraj