Obsługa sekretariatu. Obsługa urządzeń biurowych. Prowadzenie i ewidencjonowanie spraw z zakresu nadzoru budowlanego oraz współdziałanie z organami administracji architektoniczno-budowlanej. Prowadzenie rejestrów. Przygotowywanie sprawozdań. Obsługa korespondencji urzędowej. Redagowanie krótkich pism. Sprawowanie zadzoru nad dokumentacją urzędową. Porządkowanie oraz archiwizowanie dokumentacji urzędowej. Przyjmowanie i obsługa interesantów. Udzielanie informacji interesantom (telefonicznie, e-mailowo). Uczestniczenie w szkoleniach wewnętrznych. Wykonywanie doraźnych poleceń przełożonych, dotyczących pracy. Organizowanie stanowiska pracy zgodnie z zasadami etyki zawodowej, BHP, ochrony ppoż., ochrony środowiska i wymaganiami ergonomii.
Wymagania konieczne:Wykształcenie: średnie zawodowe
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie
Wykształcenie: średnie branżowe
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B
Uprawnienia: obsługa komputera (MS Office)
Wymagania inne:obsługa komputera WORD, EXEL