Have any questions? Feel free to contact us:
+1 701 378 2212
info@stylemixthemes.com

Praca: Sekretarz gminy


GMINA SIEDLISKO
Sekretarz gminy
Miejsce pracy: Siedlisko
Numer: StPr/25/0183
OBOWIĄZKI:
m. in. organizacja pracy w urzędzie gminy w Siedlisku, koordynowanie działań poszczególnych komórek organizacyjnych i samodzielnych stanowisk, nadzór nad organizacją i funkcjonowaniem urzędu
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Obywatelstwo polskie;pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;Co najmniej 4 letni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach których mowa w art. 5 ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych: w tym co najmniej 2 letni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach, lub - co najmniej 2 letni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych;nieposzlakowana opinia;znajomość przepisów: kodeksu postępowania administracyjnego, kodeksu cywilnego, kodeksu pracy, statutu gminy, regulaminu organizacyjnego Urzędu Gminy w Siedlisku. Znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o finansach publicznych, o pracownikach samorządowych, o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, o dostępie do informacji publicznej, o ochronie danych osobowych, Kodeks postępowania administracyjnego, Kodeks pracy.

Miejsce pracy:

Siedlisko


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 6 000 do 9 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Nowej Soli



Szczegóły oferty:

STANOWISKO:
Sekretarz gminy
FIRMA:
GMINA SIEDLISKO
LOKALIZACJA:
lubuskie/Siedlisko
DATA PUBLIKACJI:
dzisiaj