Miejsce pracy: Zielona Góra
Ogłoszenie o naborze Nr 156615
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- Obciążenie mięśniowo – szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych
- Zagrożenie korupcją
- Permanentna obsługa klientów zewnetrznych
- Praca na tym stanowisku odbywa się pod nieustanną presją czasu
Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy:
- Praca w pomieszczeniach biurowych, z wykorzystaniem komputera, urządzeń biurowych
- Budynek i jego wyposażenie zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy, warunki są dostosowane do rodzaju wykonywanych prac i są przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo
- Praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym
„Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie https://www.gov.pl/web/gddkia/deklaracja-dostepnosci”
Zakres zadań
- Przygotowuje i prowadzi postępowanie o zamówienie publiczne, w tym przygotowuje i publikuje specyfikacje istotnych warunków zamówienia, ogłoszenia, zmiany i wyjaśnienia oraz inne niezbędne informacje wynikające z obowiązujących procedur, w tym dla zamówień realizowanych dla zadań ujętych w programach rządowych
- Uczestniczy w pracach komisji przetargowej, sporządza protokół postępowania o zamówienie publiczne
- Uzgadnia przy współpracy z wydziałami merytorycznymi treść umów pod względem zgodności z przepisami prawa zamówień publicznych
- Opracowuje treść rozstrzygnięć odwołań i bierze udział w postępowaniach odwoławczych przed Krajową Izbą Odwoławczą i sądem w związku z prowadzonymi postępowaniami
- Prowadzi rejestr umów i statystykę zamówień publicznych, sporządza plan zamówień i sprawozdanie z udzielonych zamówień publicznych
- Przygotowuje i przekazuje dokumenty do archiwizacji
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze zamówień publicznych.
- Znajomość przepisów prawa zamówień publicznych
- Umiejętność obsługi komputera - pakiet MS Office w szczególności programów Excel i Word
- Kompetencje: wykorzystanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja
- Niepełnienie służby zawodowej, niepracowanie w organach bezpieczeństwa państwa, wymienionych w art. 2 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów; niepozostawanie współpracownikiem tych organów. Dotyczy kandydatów urodzonych przed 01.08.1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych
- Znajomość ustawy o finansach publicznych, warunków kontraktowych FIDIC oraz kodeksu cywilnego