Miejsce pracy: Krosno Odrzańskie
Ogłoszenie o naborze Nr 136351
Warunki pracy
- praca jednozmianowa w godzinach od 7:30 do 15:30; - budynek nie jest przystosowany do osób niepełnosprawnych; - budynek nie posiada windy; - narzędzia i materiały pracy - komputer, drukarka, fax, telefon;
Zakres zadań
- przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych w celu zapewnienia zgodnego z prawem gospodarowania finansami publicznymi;
- przygotowywanie ogłoszeń dotyczących prowadzonego postępowania , korespondencji prowadzonej z wykonawcami oraz projektów decyzji o rozstrzygnięciu postępowania, w tym odwołań w celu prawidłowego udzielenia zamówienia publicznego oraz projektów pism w zakresie korespondencji z Prezesem Urzędu Zamówień Publicznych oraz z innymi instytucjami w celu zapewnienia właściwej pracy oddziału i zapewnienia zgodnego z prawem gospodarowania finansami publicznymi;
- współuczestniczenie w tworzeniu wewnętrznych przepisów dotyczących zamówień publicznych w celu zapewnienia zgodnego z prawem gospodarowania finansami publicznymi oraz ujednolicenia dokumentów bazowych i sposobu prowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych;
- sprawdzanie i przygotowywanie do archiwizacji dokumentacji związanej z zakończonymi postepowaniami o udzielenie zamówienia publicznego w celu jej zarchiwizowania zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami;
- współpraca z odpowiednimi komórkami organizacyjnymi w celu zapewnienia zgodnego z prawem gospodarowania finansami publicznymi oraz pomoc przy opracowywaniu merytorycznym dokumentów związanych z wydatkowaniem środków publicznych, w szczególności umów dotyczących dostaw, usług, robót budowlanych, sprawdzanie pod kątem zgodności z wytycznymi wniosków o udzielenie zamówień publicznych poniżej progu stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych w celu prawidłowego wydatkowania środków publicznych;
- prowadzenie rejestru postepowań , rejestru umów zawartych przez Nadodrzański Oddział Straży Granicznej w celu zachowania kolejności i przejrzystości prowadzonych postępowań w tym aktualizacji danych.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego w obszarze finansów lub zamówień publicznych;
- wiedza za zakresu ustawy prawo zamówień publicznych, przepisów wykonawczych ,finansów publicznych i odpowiedzialności za naruszenie finansów publicznych;
- umiejętność działania w sytuacjach stresowych;
- umiejętność podejmowania decyzji,
- umiejętność prowadzenia negocjacji z wykonawcami,
- umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny, precyzyjny i zwięzły;
- łatwość nawiązywania kontaktów międzyludzkich;
- umiejętność pracy w zespole;
- obsługa komputera, edytora tekstu, arkusza kalkulacyjnego i urządzeń biurowych.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- przeszkolenie w zakresie zamówień publicznych;
- wiedza z zakresu prawa cywilnego i administracyjnego;
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.