Miejsce pracy: Zielona Góra
Ogłoszenie o naborze Nr 153898
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe
- Praca w terenie
- Praca wymagająca prowadzenia pojazdu samochodowego
- Praca przy obsłudze monitora ekranowego powyżej 4 godz.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- Stanowisko pracy zlokalizowane w pokojach biurowych z wykorzystaniem komputera i urządzeń biurowych
- Budynek i jego wyposażenie zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy, warunki są dostosowane do rodzaju wykonywanych prac ale nie są przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych
- Praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym
Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie:
https://www.gov.pl/web/gddkia/deklaracja-dostepnosci
Zakres zadań
- Prowadzi sprawy w zakresie uzupełniania danych dotyczących zadań inwestycyjnych oraz zadań związanych z budową, przebudową i remontem dróg. W ramach powyższego pracownik przygotowuje materiały wejściowe (w tym Program Inwestycji) związane z przygotowaniem zadań, wprowadza zadania do realizacji (plany rzeczowo-finansowe), monitoruje stan zaawansowania zadań oraz współpracuje z komórkami merytorycznymi w zakresie realizacji, nadzoru, odbioru i rozliczania rzeczowo - finansowego zadań
- Współpracuje z właściwymi komórkami organizacyjnymi w zakresie: ustalenia zakresu badań, ekspertyz i technologii planowanych remontów dróg, opiniowania dokumentacji technicznych i przetargowych dla przyszłych zadań inwestycyjnych oraz zadań związanych z budową, przebudową i remontem dróg, przygotowywania wymaganych wniosków o uruchomienie środków finansowych na realizacje poszczególnych zadań inwestycyjnych, dokonywania odbiorów technicznych, przeglądów gwarancyjnych i pogwarancyjnych, prowadzenia kontroli i niezbędnych czynności w okresach gwarancyjnych, zachowania należytego poziomu bezpieczeństwa ruchu drogowego podczas prowadzonych zadań
- Wykonuje prawa i obowiązki Zamawiającego zgodnie z warunkami kontraktów oraz egzekwuje od Wykonawców robót zobowiązania wynikające z zawartych umów
- Opiniuje dokumenty kontraktowe mające wpływ na termin i wartość realizowanych zadań
- Przygotowuje dane do monitoringu realizowanych zadań
- Prowadzi archiwizację dokumentów związanych z kontrolami przeprowadzonymi w zakresie zrealizowanych zadań
- Współpracuje z innymi Wydziałami oraz Rejonami w zakresie prowadzonych spraw z zakresu remontów, przebudów, budów oraz przygotowuje stanowisko zarządcy drogi w ramach skarg, zażaleń i wniosków obywateli i instytucji zakresie działania komórki organizacyjnej. Współpracuje z komórkami organizacyjnymi Oddziału w zakresie opracowywania Programów Inwestycyjnych oraz ich aktualizacji.
- Rozpoznaje sprawy związane z roszczeniami i zagrożeniami występującymi na kontraktach