- sporządzanie dokumentów przy wykorzystaniu komputera, sporządzanie zapytań i odpowiedzi na pisma wpływające do Zespołu do spraw Migracji Grupy do spraw cudzoziemców w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów;- wysyłanie, odbiór i ewidencja poczty realizowanej przez Zespół do spraw Migracji w celu prawidłowego toku podczas prowadzonego postępowania administracyjnego; - gromadzenie informacji dotyczących poniesienia kosztów związanych z wydaleniem cudzoziemców oraz przetwarzania danych zgodnie z decyzją Komendanta Nadodrzańskiego Odziału SG w sprawie obliczania niektórych kosztów wydalenia cudzoziemców oraz zasad prowadzenia dokumentacji związanej z ewidencjonowaniem, rozliczaniem i egzekwowaniem tych kosztów w celu prawidłowości w czasie prowadzenia postepowania administracyjnego. Niezbędne jest to do wydania na wniosek Komendanta PSG decyzji Wojewody o poniesionych kosztach;- przygotowanie wytworzonych dokumentów i akt przez Zespół do spraw Migracji w celu przekazania ich do archiwizacji;- dokonywanie sprawdzeń i wydruków w systemie POBYT dla potrzeb Zespołu do spraw Migracji w celu ustalenia prawidłowego statusu prawnego cudzoziemca będącego w dyzpozycji PSG w Świecku ( potwierdzenie danych osobowych );
Wymagania konieczne:Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wymagania inne:Wykształcenie średnie;Umiejętność sprawnej organizacji pracy, umiejętność obsługi urządzeń biurowych , znajomość przepisów prawa pracy, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność
Miejsce pracy:Świecko
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:od 4 967,95 PLN