Miejsce pracy: Słubice
Ogłoszenie o naborze Nr 152130
Warunki pracy
Pracownik wykonuje czynności związane z pracą biurową i obsługuje sekretariat Komendanta Powiatowego Policji w Słubicach. Narzędzia i materiały pracy- komputer, drukarki, kserokopiarki. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Lokalizacja stanowiska pracy znajduje się na I piętrze budynku Komendy Powiatowej Policji w Słubicach, wyposażonym w meble biurowe, sprzęt komputerowy, oraz inne urządzenia biurowe. Obiekt wyposażony w podjazd dla osób niepełnosprawnych oraz windę. Zapewnione jest oświetlenie naturalne i sztuczne.
Zakres zadań
- Ewidencja pism i spraw wpływających i wychodzących z KPP w prowadzonych rejestrach
- Prowadzenie ewidencji i zbioru resortowych aktów prawnych, ich udostępnianie i aktualizacja oraz koordynacja procesu opracowywania i uzgadniania aktów prawnych Komendanta Powiatowego Policji w Słubicach.
- Analiza merytoryczna korespondencji Komendanta Powiatowego Policji w Słubicach oraz przygotowywanie stosownych opinii, wniosków, stanowisk, projektów odpowiedzi
- Nadzór nad pracą kancelaryjno-biurową w komórkach organizacyjnych i podległej jednostce.
- Przygotowywanie i obsługa organizacyjno-recepcyjna spotkań z petentami i gośćmi Komendanta Powiatowego. Prowadzenie harmonogramu spraw, uroczystości oraz zapewnienie organizacyjnej obsługi przedsięwzięć z udziałem kierownictwa Komendy
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego w administracji publicznej lub pracy biurowej.
- Znajomość Ustawy o Policji.
- Znajomość Ustawy o służbie cywilnej.
- Umiejętność komunikowania się.
- Umiejętność obsługi komputera.
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Samodzielność.
- Rzetelność.